FAQ
Nie, dropshipping może być obsługiwany w planie Basic. Opcje płatne posiadają dodatkowe korzyści oraz w pełni zautomatyzowany dropshipping.
Podczas zwykłego dropshippingu, Twój klient składa zamówienie w Twoim sklepie, a następnie Ty przekazujesz nam te informacje o wysyłce produktów i adresie. W pełni zautomatyzowanym dropshippingu pobieramy zamówienia z Twojego sklepu od razu po złożeniu przez Twojego klienta. Pozwala to oszczędzić czas oraz stres związany z czasem dostawy.
Tak, w wersji płatnych Standard i Premium wysyłanie na własnych etykietach jest darmowe. Przyjmujemy etykiety w formacie A6 od kuriera InPost, Paczkomatów oraz UPS.
Nie wymagamy podpisywania żadnych umów związanych z dropshippingiem.
Jeżeli klient nie odbierze paczki i wróci do nas na magazyn, może zostać pobrana opłata 14,75zł brutto za usługę przesyłka zwrotna.
W Polsce używamy kurier InPost oraz Paczkomaty. Przesyłki zagraniczne obsługiwane są przez UPS.
Jeżeli produkt został uszkodzony i podlega gwarancji, zazwyczaj wymieniamy na nowy model. Jeżeli jest to proste uszkodzenie możemy naprawić od ręki. Następnie wysyłamy bezpośrednio do klienta, aby zaoszczędzić czas.
Aby minimalizować ilość dokumentów w wersji Basic wystawiamy ją raz w tygodniu do wszystkich zamówień z obecnego tygodnia. W wersjach płatnych istnieje możliwość rozliczania się raz w miesiącu.
W zależności od planu, zamówienia mogą być opłacana raz w tygodniu lub raz w miesiącu.
2 miesiące za darmo przy płatności za rok 10+2 gratis. Plan Standard 4.900zł netto, a Plan Premium 14.900zł netto.